Montag, 30. Januar 2012

Supa de rosii

Nu e nimic nou,dar daca tot colectionez aici retetele ce le gatesc,postez si aceasta simpla dar delicioasa supa de rosii.Dupa tot "greul" depus pe stomac in urma sarbatorilor,o supa de rosii e tare binevenita.Na,asta ce am pozat-o nu e chiar dietetica,ca are taitei si branza,dar  tot a astamparat putin senzatia de "imi ajunge" :)

Pentru senzationala supa de rosii avem nevoie de:
-suc de rosii ( :D )
-o ceapa
-un morcov
-patrunjel verde(daca aveti ) sau busuioc proaspat
-sare,piper
-taitei(se poate si fara)
-branza camembert(numai eu am servit in supa,restul au mancat fara)

Punem ceapa taiat grob si morcovul la sfarait in putin ulei,adaugam sucul de rosii si lasam sa fiarba pana se inmoaie morcovul.Mixam totul cu mixerul bat,daca vrem sa avem o supa "neteda".Punem si taiteii in supa si mai lasam putin la foc domol.Inainte de servire adaugam patrunjelul/busuiocul tocat marunt si bucatelele de branza.

Daca vreti o supa crema de rosii lasati mai mult la fiert,sau ca sa grabiti ingrosarea puteti sa puneti putina smantana pentru frisca(da si un gust mai aparte).

Si cu ingredientele se poate jongla;se pot pune ce zarzavaturi va plac.

Poza nu cred ca va inspira prea tare,dar va dau cuvantul meu ca e tare buna!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen