Mittwoch, 6. April 2011

Desert la pahar,cu fructe de padure si caramel

Cantitati nu dau exacte,pentru ca am facut la ochi


Pentru crema caramel:


-zahar cat sa se acopere fundul la o olicica :71:

-doi-trei stropi de apa

-apr. 150 ml smantana pt frisca

-2 linguri mascarpone

-2 lingurite agartine(astazi am folosit prima data)


Pentru crema de fructe de padure:


-eu am avut cam doua manute de fructe de padure congelate/dezghetate/strecurate

-zahar pudra(dupa gust)

-3-4 linguri mascarpone


Pentru decor:


-putina frisca proaspat mixata cu putin zahar pudra

-frunze de menta

-rulouri de napolitane


Am inceput cu prepararea cremei de caramel.Am pus la topit zaharul,stropit cu apa(la Eataly am vazut).Cand a prins culoarea de "ars",am stins cu smantana pentru frisca,dar atentie,luati de pe foc si aveti grija sa nu va stropesca.Se amesteca incontinuu cu telul.O sa se formeze tot felul de besicute pana se raceste putin.Cand are o consistenta neteda adaugam mascarponele si lasam putin-putin la racit,apoi adaugam agartine.Rezulta o delicioasa crema de caramel.Mie mi s-a cam injumatatit pana am folosit-o.


Pregatim stratul de fructe:piuretam/piuram fructele impreuna cu zaharul pudra si le amestecam cu mascarpone.


Mixam si frisca pt ornat.


Asamblam in paharele(ca vad ca sunt in trend :P/ale mele nu-s asa frumoase,dar altele nu am avut)-crema de fructe-caramel-frisca.


Pentru Amelie am facut fara frisca,ca ei nu-i place.


Am lasat la frigider pt catva timp(pana ne-am plimbat putin)


Un desert delicios,daca va plac ingredientele,si rapid de facut.


2 Kommentare:

  1. Ma bucur ca ti-am gasit blogul,si sper ca de data asta îl pastrezi mai mult :P
    Ce ai facut cu cel vechi?

    AntwortenLöschen
  2. Maya,ma bucur de vizita!Esti primul musafir,cred.Abia ce am deschis de cateva zile blogul nou;ala vechi nu mai exista,n-am mai avut timp.
    Sper sa-mi fac timp sa postez ce mai am si sa vin si cu retete noi.

    Mai am mult de lucru la el si cum e vreme frumoasa...

    AntwortenLöschen