Montag, 30. Januar 2012

De Revelion

Au trecut si sarbatorile,a trecut si Revelionul ,cu greu am reusit sa revenim la rutina de zi cu zi,dar am reusit,e de bine.
Pana sa trec sa va arat putinul ce l-am mai pozat in 2012,va arat ce am avut pe masa de Revelion.Am fost acasa,numai noi patru si o pereche de prieteni.Nu am facut nimic special;fiecare din familie si-a spus dorinta ce ar vrea sa manance si aia am facut;anume:

-drob din carne de  porc+vita,cu inima de ou fiert(drobul nu animalele :P )---am vrut eu
-muschiulet de porc umplut cu maglavais de carne tocata---a facut sotul,ca lui ii era pofta)
-am avut si salata de vinete---comandata de  Patrick(vad ca nu am poza)
-crenvursti---comanda data de Amelie
-snitele de pui---am cazut toti de acord :)
-carnat proaspat,prajit
-am mai avut mezeluri afumate din Romania
-niste rosii,masline,hrean,muraturi

-am facut si un tortulet,nu arata nu stiu cum dar a fost excelent de bun si...cremos,plin de crema(de cafea fara cofeina) si de frisca(din nou dorinta sotului),deasupra niste fulgi de ciocolata,decor ales de copii :P .

-am servit si un/doua/trei pahar/e de sampanie si copiii au avut si ei sampanie pentru copii.

Acum sa va arat si niste poze si apoi inchei capitolul Sarbatori de iarna:

Pentru drob am amestecat carnea tocata(porc+vita) cu ceapa tocata,ardei rosu,patrunjel,usturoi,sare,piper,boia,am pus intr-o forma de chec unsa cu unt jumate de compozitie;in mijloc am insirat oua fierte(curatate de coaja),am pus cealalta parte de compozitie si am apasat putin cu mainile sa se aseze bine.
Am dat la cuptor si am servit mai apoi rece,cu hrean,masline si rosii,mmm.




Sotul a avut pofta de muschiulet umplut cu carne tocata,pe care si-a preparat-o singur.In carnea tocata a pus sare,piper,usturoi,ienibahar,boia,toate dupa gustul propriu.Cu un cutit a "gaurit" muschiul de porc pe dinauntru,iar mai apoi a indesat amestecul de carne.L-am ajutat si eu la inchis capatul si am pus muschiul la fiert.L-a servit tot rece,cu hrean si cu mustar.


 Tortul a fost unul simplu;blat din 6 oua,taiat incat sa ne iasa trei straturi,umplut cu crema de cafea(de fapt capuccinno fara cofeina+mascarpone+frisca+zahar pudra)



Asa am sarbatorit noi trecerea dintre ani,alaturi de artistii romani de la televizor :) si gandul la cei de acasa !




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen