Donnerstag, 19. Mai 2011

PENNE LA CUPTOR

Retete nu e o noutate,dar cum blogul e nou,pozele sunt noi...:tongue3:

Ingredientele sunt  nebatute in cuie,se pot ignora unele,sau se pot adauga altele,in functie de gusturi.De data asta am folosit urmatoarele ingredinte:

-rosii curatate de coaja*
-ardei
-zuchinni
-vinete
-ceapa
-usturoi
-sunca presata
-mozzarella
-feta
-gouda,sau alt cascaval pt pus deasupra

-penne fierte al dente

Legumele le-am taiat cuburi si le-am pus impreuna la prajit putin,am adaugat apoi sunca taiata cuburi si am amestecat cu macaroanele fierte,cu mozzarella si cu feta.Am impartit in vasele pentru cuptor,am pus cascaval deasupra si am dat la cuptor pana s-a topit cascavalul.In portia mea am adaugat si masline,inainte de cuptor.
Simplu si delicios! 



*ca sa despielitez rosiile mai usor,le-am avut in congelator cateva minute,apoi le-am pus in apa clocotita,pana a inceput pielicica sa se crape(cateva minutele),apoi le-am scos intr-un castron cu apa rece(ca sa nu ma ard la degete :P ) .S-au curatat foarte usor.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen