Mittwoch, 6. April 2011

Salata verde cu pui si ciuperci

Vine timpul frumos si calduros si nu multi mai au chef sa stea prea mult in bucatarie,asa ca tipul urmator de salate e tare potrivit pt perioada asta si nu numai.Pozele sunt de ceva vreme facute.Nu exista reteta fixa si batuta in cuie,asa ca fiecare poate lasa imaginatia sa zburde

Eu am folosit:

-salata verde

-valeriana

-rosii

-castraveti -piept de pui taiat bucati

-ciuperci

-susan

-sare,piper,usturoi

Pt dressing:

-ulei de nuci

-ulei de alune

-ulei de masline

-otet balsamic

-miere

-suc de portocale


-o lingurita mustar

Pregatim la inceput dressing-ul din ingredientele date.Eu am simplificat reteta ce am postat-o mai demult,dincolo.Aranjam salata in farfurie;prajim carnea si ciupercile in putin ulei,condimentam dupa gust,adaugam susanul si gata,asta e tot.Se pune peste salata,sau pe langa si se serveste.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen