Mittwoch, 18. Mai 2011

CHIFTELE CU SOS DE MUSTAR

Ca sa nu va intrebti de ce o sa apara in poze si o bagheta cu chiftele,va zic eu de la inceput:Patrick(fiu-miu) nu mananca chiftele,numai mini-burger ( :toothy9;),asa ca si-a facut un  pseudo-hamburger,din bagheta,chiftele,cascaval si ketchup.

Acum sa revin la reteta!


Pentru chiftele am folosit :
-juma de kg de carne macinata,amestec porc-vita,
-doua linguri de piure de cartofi(am avut de cu o zi inainte),
-doua-trei felii de paine inmuiata in apa,
 -doua oua,
-o ceapa mica,
-cateva frunze de usturoi verde,
-sare,piper,boia,

Am format chiftele si le-am prajit pe rand in ulei nu prea tare incins.

Intre timp am pregatit si sosul de mustar(dupa reteta data de Shef de Gara,parca) din :;
-o ceapa taiata grob,
-doua linguri mustar,
-200 ml smantana,
-sare,piper,patrunjel(optional)
Am pus ceapa si mustarul la incalzit,apoi am adaugat smantana,sarea,piperul si am lasat pana s-a ingrosat putin.

POFTA BUNA!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen