Donnerstag, 2. Juni 2011

SIROP DE SOC

Pentru ca s-a deschis sezonul socului si pentru ca sunt o mare admiratoare a acestei arome,am facut anul asta pentru prima data socata si sirop de soc.Au iesit delicioase ambele!

Va prezint pentru prima data modul in care am facut siropul.Teoretic m-am luat dupa reteta de la siropul din muguri de brad .

Am folosit cam doua maini de flori de soc.Le-am pus la fiert impreuna cu 3 litri de apa si o lamaie(nu am avut mai mult).Cand a inceput sa clocoteasca am mai lasat o ora la fiert la foc incet.Asta a fost seara.Dupa fierbere am lasat sa se raceasca,de fapt pana a doua zi,dupa care am strecurat zeapa rezultata si am pus-o din nou la fiert cu aproximativ 700 g zahar,pana s-a ingrosat putin,nu asa tare ca si siropul de brad.Siropul rezultat l-am pus in sticle perfect curate si l-am pus la racit intre prosoape.E delicios dizolvat cu apa minerala rece.Daca cumva o sa mai gasesc soc,o sa mai fac o portie.


6 Kommentare:

  1. Mi-ai luat-o inainte :)) de doua zile stau cu socul in farfurie si azi l-am aruncat ca s-a stricat.De ce? fiindca n-am gasit nici o reteta care sa-mi placa...pana acum...dar prea tarziu :(((

    AntwortenLöschen
  2. arata super si culoarea si sticlele!

    AntwortenLöschen
  3. Mersi!Pacat ca nu ai zis nimic,eu am facut siropul de vreo saptamana,dar nu am avut timp sa postez :(
    Lasa,ca daca mai gasesc flori,mai fac si sirop si iti aduc :)

    AntwortenLöschen
  4. Daca-mi iese eu o sa te servesc cu sirop de trandafiri :)),ar fi gata pe cand veniti voi!

    AntwortenLöschen
  5. Este atat de aromat!
    Bravo.
    Anul viitor fac si eu !:)

    AntwortenLöschen
  6. Multumesc!Si eu o sa fac anul viitor,in cantitate mai mare,ca asta a fost rapid gata :)

    AntwortenLöschen