Dienstag, 24. Mai 2011

Salata cu spanac,feta si mere


Pentru aceasta reteta m-am inspirat de la Maya  ,care la randul ei o are de la Johannes.Mi-a ramas intiparita in minte de cand am vazut-o prima data  pentru ca am semanat anul asta iarasi spanac si chiar cautam alte retete.
Astazi am fost sa ud plantele in gradina si chiar am cules si niste spanac sa fac salata.Dressing-ul l-am facut un pic diferit,ca nu am mai avut timp sa deschid laptop-ul sa citesc.A iesit totusi delicioasa si sigur am sa o refac.Eu am lasat ceapa deoparte,ca am facut numai pt mine si nu prea ma impac eu cu ceapa;de cartofi am uitat,dar oricum nu mai aveam timp sa fierb(era prea mare foamea)

Eu am folosit cam:
-doua manute de spanac tanar,aproape bio (am pus acum doua zile bobite impotriva melcilor,altfel era bio :D ),


-o manuta de rucola(a fost prea putin spanac),
-o bucatica de branza feta,
-un mar galben

Pentru Dressing am amestecat:
-o lingurita de mustar normal cu
-o lingura sirop de soc,
-o lingura de sirop de zmeura,
-doua linguri otet balsamic

Pentru decor am folosit boabe de piper rosu(mie imi plac tare mult si la gust) ca nu aveam ate de chilli,iar praful imi e mult prea iute(numai pe margine la farfurie il pun,de kiki :P )

Am oparit spanacul,scurt de tot(data viitoare il pun crud),l-am bagat sub apa rece,apoi am amestecat toate celelalte ingrediente.A iesit o salata foarte buna!



Danke Maya und Johannes!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen