Montag, 30. Januar 2012

Clatite la cuptor

Ca ne plac clatitele asta cred ca stie toata lumea,dar ca mai nou ne plac si clatitele la cuptor nu cred ca stie inca nimeni.
Pentru ca vroiam sa-mi inaugurez noile olcute pentru portii individuale si nu stiam cum,mi-a venit minunata idee sa fac clatite la cuptor in ele;da,stiu,si coada la ibric am inventat-o tot eu :PPPPP

Facem clatite si le umplem dupa pofta inimii.Eu le-am umplut cu branza dulce(amestecata cu coaja de portocala) si cu mere calite ca la prajitura cu mere .

Am aranjat in fiecare forma cate o clatita,iar deasupra am pus smantana pentru frisca amestecata cu galbenus de ou si zahar.Am dat la cuptor (preincalzit la 180°C ) pana compozitia de smantana s-a inchegat si a prins o frumoasa culoare aurie.

Am servit si asa simple si cu cate o bila mica de inghetata de vanilie.




Pofta buna!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen