Mittwoch, 6. April 2011

Piept de pui cu zuchinni si rosii

Mi-a facut Maya pofta cu mancarea ei de zuchinni si rosii,dar neavand toate ingredientele,a iesit altceva de care am fost tare incantati.

Ingrediente:

-500g piept de pui

-2 zuchinni mititei

-3-4 rosii

-2 bile de mozzarella

-sare,piper,majoran(eu am avut numai uscat)

Prajim pieptul de pui,il saram,piperam dupa gust si il punem deoparte intr-o forma rezistenta la cuptor. Zuchinni il taiem rondele si il saltam putin intr-o tigaie incinsa,cat sa prinda putina culoare,il saram/piperam punem si majoranul si il asezam peste pieptul de pui. Rosiile le taiem felii si le asezam peste.Punem si mozzarella deasupra si restul de rosii ramase.Mai saram si piperam daca vrem si dam forma la cuptor pana se topeste mozzarella sau se rumeneste putin.Eu n-am mai asteptat sa se rumeneasca pentru ca trebuia sa plec la lucru si era foamea prea mare.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen