Mittwoch, 6. April 2011

Supa ruseasca de vara

Am denumit reteta asa pentru ca am primit-o de la o rusoaica si cum ea a zis ca e ceva specific la ei,eu am crezut-o. Am mancat supa la o serbare la gradinita si tare mi-a placut.Cum vara se apropie cu pasi inceti,m-am gandit ca n-ar fi rau sa postez aceasta reteta,care este foarte potrivita pentru anotimpul cald.

Buna de tot!!! Cantitatile le puneti in functie de cate persoane sunteti la masa.


Avem nevoie de:

-cartofi fierti cu coaja/raciti/curatati/taiati cuburi

-oua fierte in coaja :biggrin: /racite/curatate/taiate cuburi

-ridichi,bineinteles,taiate cuburi

-castravete(crud,nu acru)

-ceapa verde

-ceva carnat "fin",eu am ales "Lyoner" de curcan

-kefir(am avut un pahar de 500 ml)

-iaurt(un paharel de 150-200 ml am avut eu )

-sare,piper

-putin otet daca vreti mai acra;mie mi-a ajuns acreala de la lactate

Se amesteca ingredientele solide cu grija sa ramana totusi cuburi,iar apoi se adauga kefir-ul si iaurtul si apa cat sa acopere tot.Se sareaza si pipereaza dupa gust,eventual se mai pune otet sau zeama de lamaie pt acreala.Asta-i tot.Simplu,racoritor si tare bun!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen