Freitag, 3. Juni 2011

Capsunata

Printre putinele bauturi alcoolice pe care le consum se afla si capsunata.Am facut cu tuica de casa,de pruna ca nu am avut atunci alt alcool.

Am folosit cam :
-juma de kg de capsuni,
-zahar dupa gust si
-tuica de pruna de apr. 55°-60°(stiu ca
mama facea cu nu stiu ce alcool rafinat,dar eu nu am avut,asa ca am dat atacul
la sticlele sotului din camara),cam juma' de litru.

Am amestecat bine capsunile
cu zaharul,pana acesta a fost aproape in intregime dizolvat.Am pus totul
intr-un borcan,am adaugat tuica ,am pus capacul pe borcan si am lasat sa stea
cateva zile,cam o saptamana,timp in care am mai amestecat de cateva ori in
borcan(cand imi aduceam aminte).Dupa zilele de stat,am strecurat lichiorul(cu
strecuratoarea pentru supa,cu ochiurile mici) si am pus in sticla.Au degustat chiar si barbtii din capsunata mea si au fost foarte incantati.



Anul asta imi fac vin cu aroma de capsuni.Stati pe aproape,ca o sa vin cu poze :P

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen