Mittwoch, 6. April 2011

Dinner-Rolls

Reteta asta de painici a ales-o Patrick [din cartea "Einfach köstlich kochen/Ron Kelenuik"] pentru ca merg bine si pentru Hot Dog(el fiind mare amator). In carte lipsea cantitatea de unt(era cerut in reteta mai apoi) asa ca am pus cu de la mine putere gramajul ce o sa apara mai jos,si bine a fost.Au iesit tare bune.La faina nu am gramaj exact pentru ca mi s-a stricat cantarul,asa ca am folosit masura de "cana",data in carte.La unt am avut noroc cu marcajele de pe ambalaj :headbang:

Avem nevoie de:

-100 g unt topit

-30 g drojdie

-250 ml apa calda

-3 linguri de zahar

-1 lingurita sare

-1 ou

-3 cani pline cu faina


Apa zaharul si drojdia se amesteca si se lasa sa stea cam 10 minute(daca aveti rabdare).Untul ,sarea si oul se amesteca si ele si se adauga la compozitia de mai sus.Se amesteca totul bine,apoi se adauga faina si se framanta bine.Va rezulta un aluat molicel-elastic-fin.Se lasa deoparte,acoperit,pana isi dubleaza volumul(cam o ora l-am lasat eu).


Intre timp incingem cuptorul la 175°C.

Cand aluatul a crescut,rupem bucati si formam painici lunguiete,dupa care le dam la copt,fara sa le ungem cu nimic.Se coc circa 15 minute,sau pana devin aurii deasupra.









Pofta buna!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen