Freitag, 3. Juni 2011

VEGETA

Am facut si eu vegeta de casa dupa reteta Mayei si a iesit tare bine.Prima data am facut si vreo doua poze.

Am folosit:

-ceapa rosie
-morcov
-pastarnac
-patrunjel (radacina)
-telina
-ardei rosu
-frunze de patrunjel
-sare marina(atentie nu exagerati,ca eu am pus prima data cam multa)

Feliem toate zarzavaturile subtire si le asezam intr-o tava.Patrunjelul l-am macinat impreuna cu sarea marina.Am dat totul in cuptor,la 50°C;cam 3 ore a durat pana a fost totul gata,uscat,bine,bine.Atentie ca timpul de uscare dureaza de la leguma la leguma.De exemplu ardeiul a fost ultimul gata.Maya explica foarte bine cand sunt gata:"sunt ca chips-urile" spune ea,se sfarama /rup usor.

Cand au fost uscate am macinat totul(eu am lasat mai grob) si am pus in borcan.
Se poate folosi la absolut orice mancare.





Patrick m-a ajutat cu mare spor  :P :



Ce-mi place la reteta asta e pe langa faptul ca e sanatoasa,mai poti avea si distractie impreuna cu copiii.Alor mei,cel putin,le place tare mult sa-si bage nasul printre bucatarie(deocamdata,cel putin)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen