Mittwoch, 6. April 2011

Supa de leurda,cu perisoare

Ideea am preluat-o de la mine de la lucru,doar ca acolo am servit-o cu pastrav sau cu somon afumat,iar eu nu am avut acasa asa ca am servit cu perisoare.Da,cu perisoare,suna ciudat dar e demential de buna. In fine,sa trec la reteta.

Avem nevoie de:

-smantana pentru frisca(600 ml am avut eu)

-morcov

-patrunjel radacina

-o bucata de telina

-o ceapa mititica-mititica

-sare,piper,zeama de lamaie

-leurda(un buchetel am folosit eu)

-carne tocata si orez pt perisoare,sau ma rog,depinde cum le faceti in mod obisnuit

Taiem bucati morcovul,telina,patrunjelul,ceapa si le punem la calit in putin ulei.Cand au inceput sa faca galagie,adaugam un paharel de apa si smantana si lasam sa fiarba la foc potrivit pana s-au inmuiat.Cand sunt fierte,strecuram sosul alb(daca vreti puteti mixa si zarzavaturtile,dar atunci nu mai iese asa neteda supa),adaugam in el leurda taiata grob si mixam totul bine cu mixerul bat. Eu am facut si niste perisoare simple din carne tocata-orez-sare-piper pe care le-am fiert separat in apa cu sare ca sa nu se imprastie in supa.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen