Mittwoch, 6. April 2011

Mousse de zmeura

Reteta o am din cartea "Großmutters Weihnachtsküche.


Ingrediente:


-150 g zmeura(congelata,in cazul meu)

-50 g zahar

-1 pliculet de zahar vanilat

-3 foi de gelatina

-50 ml vin alb

-2 cl lichior de zmeura(eu am avut numai de capsuni)

-200 ml smantana pt frisca

Zmeura,vinul alb,zaharul si zaharul vanilat se pun intr-o olicica si se lasa sa dea un clocot la foc mic.Se strecura siropul rezultat si se lasa intr-un castron.Gelatina,inmuiata in prealabil in apa,se "stoarce" si se pune la descompus in siropul caldut.Se adauga lichiorul de zmeura si se da la frigider putin.Inainte de inchegare se adauga frisca(mixata bine),se acopera castronul cu folie alimentara si se da la rece pana e inchegat complet. Noi am servit alaturi de waffeln,inghetata de vanilie si "decoruri" din ciocolata de menaj.






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen