Mittwoch, 22. Juni 2011

SALATA CU PIEPT DE CURCAN


Pt ca m-am cam saturat de kg acumulate de-a lungul ultimilor ani(nu-s prea multe,dar e totusi mai bine fara ele),am tot studiat una si alta(diete) dar parca nu m-a convins nici una,pana la Dieta Montignac,care de fapt nu e chiar o dieta ci mai mult un mod de viata.Am observat ca mi se potriveste foarte bine;nu trebuie sa te infometezi,sa te abtii,ai voie sa mananci aproape orice,si chiar daca nu ai voie un anumit "ceva",il poti inlocui fara probleme cu ceva permis.

Exista foarte multe articole in internet despre aceasta dieta,articole cu tabelul indicelui glicemic(poate singura dintre cele mai importante aspecte ale acestei diete).

Daca va hotarati sa urmati acest stil de viata,e de indicat sa cititi prima data ceea ce se spune si sa studiati tabelul IG.

Nu am sa incep sa va conving ca aceasta dieta este cea mai cea,ci am sa postez in viitor cam ce mananc eu,unele dintre retete,ca sa va convingeti singuri cat de "delicioasa" poate fi o cura de slabire.

O sa incep cu SALATA CU PIEPT DE CURCAN



Avem nevoie de
-salata verde
-rosii
-ardei
-castravete
Cele de mai sus le stropim cu putina zeama de lamaie,un strop de ulei de masline,sare si piper.Separat prajim pieptul de curcan,taiat felii si "batut" putin,daca avem posibilitatea pe gratar,daca nu,asta e,in tigaie!

Delicios si satios!

2 Kommentare:

  1. tin sa-ti spun ca eu am tinut cu succes aceasta dieta si am dat jos cateva zeci de kg...mi-e rusine ca am ajuns sa am atatea in plus dar sunt mandra ca am reusit sa scap definitiv de ele si ce e si mai important-sa ma mentin
    monti rulz :)

    AntwortenLöschen
  2. Scuze ca abia acum raspund !!!Si eu am dat jos cateva kg,nu multe,dar e ok.Mie imi place acest stil de viata si sper sa am cat mai mult noroc sa ajung o data la cate kg vreau.

    AntwortenLöschen