Mittwoch, 6. April 2011

Mancare de vita,praz si ciuperci

Ingrediente:


-300 g carne de vita,taiata fasii/bucati mai subtiri

-un praz(bine spalat si taiat grob;eu si dupa ce il tai il mai spal o data,ca sa fiu sigura)

-o mana de Champignons

-o mana Austernpilze(nu stiu cum le zice)

-putin bulion(cam un paharel)

-putin ulei de masline pt prajit

-un paharel de vin rosu

-sare,piper,boia si/sau vegeta de casa


Am fiert orezul in proportie 1:2,o portie de orez,portie dubla de apa. Am incins bine o tigaie,am pus doi-trei stropi de ulei si am prajit rapid carnea.Am dat carnea deoparte(intr-o tigaie mai mare),iar in tigaia de la ea am prajit pe rand prazul si ciupercile.Am amestecat totul in tigaia mare,am dat iarasi la foc,am stins cu vinul din paharel si am lasat sa fiarba la foc domol.Cand s-a evaporat aproape tot lichidul am adaugat bulionul si am mai dat la fiert pana mi-a placut cum e carnea.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen