Donnerstag, 19. Mai 2011

MANCARE DE VARZA CREATA

Parca ne-am cam saturat de carne,asa ca o mancare de varza e taaare binevenita,cu niste orez alaturi,chiar perfecta.
Ingrediente:
-o varza creata(Chinakohl)
-un ardei rosu,unul verde
-o ceapa
-doi morcovi
-putin vin alb(pt "stins")
-doi stropi de ulei de masline
-sare,piper,sau vegeta

Taiem toate ingredientele fasii/bastonase.In afara de varza,punem totul la calit impreuna cu o lingura de ulei de masline.Cand s-au inmuita putin,adaugam si varza,lasam sa scada putin apoi stingem cu vinul alb.Mai lasam cateva minute pe foc,pana tot lichidul lasat s-a evaporat.daca vreti sa fie totul moale-moale,lasati mai mult la fiert,eventual adaugati putina supa sau apa.Eu am vrut sa simt totusi legumele,sa nu fie moi de tot,asa mai...al dente (:D)

Eu am servit cu orez,copiii cu crenvursti,sotul cu niste carnati picanti.



3 Kommentare:

  1. Diana ,

    Ce Blogulet gustos ai !
    Si nu spui la nimeni ?
    Hi!Hi!
    Te-am descoperit !
    Te pup.

    AntwortenLöschen
  2. Ai revenit!Ma bucur!
    Trec la documentat retetele noi :)

    AntwortenLöschen
  3. Va multumesc pentru vizita,dragelor!revin asa incet-incet :)
    Va mai astept pe la mine,...v-am pupat!

    AntwortenLöschen