Mittwoch, 6. April 2011

Mancare de gulii

Am descoperit un fel de mancare cu gulii,care imi si place

Am avut nevoie de

3 gulii mici am avut eu,

o ceapa,

un pahar de smantana,

putintica apa

sare,piper,patrunjel verde

Guliile se curata si se dau pe razatoare(eu in KitchenAid).Ceapa se curata,se taie marunt si se pune in putin ulei la calit.Cand e aurie adaugam guliile rase,invartim de doua-trei ori cu lingura si adaugam smantana si doi-trei stropi de apa.Lasam sa dea vreo doua clocote,dar nu mult ca sa nu se inmoaie prea tare guliile,sa fie...al dente :lol: .Potrivim de sare,piper,patrunjel si servim cu ceva pe langa sau pe dedesubt.Eu am avut aseara Bockwurst prajit deasupra,dar cel mai bine se potriveste cu niste carne de vitel . Se poate pune si usturoi,dar eu am uitat.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen