Freitag, 3. Juni 2011

TIRAMISU CU CAPSUNI

Pentru ca s-a deschis si la noi(in sfarsit) sezonul capsunilor pe camp,bineinteles ca profitam pe cat se poate.Nu sunt nici scumpe si au un gust excelent.Sunt micute anul asta,dar nu e bai,important e ca sunt.Savurand astazi capsuni proaspeti culesi impreuna cu copiii,mi-am adus aminte de tiramisu-ul cu capsuni,facut intr-un an de ziua Ameliei,asa ca o sa postez si aici reteta,cine stie,poate intereseaza pe cineva.Eu am vazut mai demult  ideea pe forumul  culinar.ro si am mancat si la gradinita,asa ca l-am executat acasa.


Postez acum pozele vechi,dar de indata ce fac ,revin cu poze proaspete(zilele ce urmeaza)

Avem nevoie de:
-250 g mascarpone
-1 plic budinca de vanilie
-1 pliculet zahar vanilat
-capsuni(cam 200 g)
-400 ml smantana pt frisca(asta daca vreti sa-l acoperiti cu frisca)
-1 pachet mare de piscoturi pt tiramisu(Löffelbiscuit,400 g)
-putin suc de capsuni,cat sa inmuiem piscoturile

Pentru inceput pregatim budinca,dar nu cu 500 ml lapte cum scrie pe plic,ci numai cu 350-380 ml si o lasam sa se raceasca complet.Cand e rece o amestecam bine de tot cu mascarpone si pliculetul de zahar vanilat.

Intr-un vas de yena,sau orice aveti potrivit ,punem folie de aluminiu sau folie transparenta si "tapetam" cu putina crema,apoi aranjam piscoturile(inmuiate scurt in suc de capsuni )unul langa altul.

A fost foarte apreciat de toata lumea,dar mai ales de  copii.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen