Mittwoch, 6. April 2011

Ardei umpluti

Toti stiti sa-i faceti,sunt sigura,dar poate va veni careva pe forum care totusi nu stie(nici eu nu stiam acum cativa ani.

Bineinteles ca exista multe variante,dar eu m-am hotarat acum sa o scriu pe cea mai simpla.


Pentru umplutura avem nevoie de:

-1 kg carne tocata(porc si vita)

-250 g orez

-doua oua mici

-doua cepe taiate marunt

-sare,piper,boia

-patrunjel(nu am avut decat congelat)


Mai avem nevoie de:

-ardei verde(eu nu stiu ce denumire are ardeiul ce-l cumpar eu,dar e verde si cu coaja subtire;asta imi place cel mai mult pt ardei umplut)

-500 ml bulion

-un morcov,un patrunjel,pastarnac,telina(toate taiate cuburi)


Pt inceput pun intr-o oala niste apa la fiert,impreuna cu zarzavaturile taiate si putina sare apoi incep sa pregatesc umplutura amestecand toate ingredientele.Eu fac tot timpul mai multa umplutura pentru ca am doi mofturosi care nu mananca ardeiul,asa ca le fac perisoare :rolleyes: Umplu ardeii si formez perisoarele,iar cand apa din oala clocoteste pun ardeii si perisoarele inauntru.O sa se opreasca din clocot cand punem ardeii,dar cand reincepe sa fiarba adaugam si bulionul si lasam sa fiarba cam o ora.


Pofta buna!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen