Mittwoch, 6. April 2011

Gogosi

Reteta e din caietul ce mi l-a pregatit mama cand am plecat de-acasa peste granita :wub:

Ingrediente:

-300 ml lapte caldut

-drojdie cat o nuca(eu pun tot timpul juma de cubulet)

-1 lingura de zahar

-3 linguri de ulei

-putina sare

-500 g faina

-un ou

-un plic zahar vanilat

Se faramiteaza drojdia in lapte sa se dizolve bine,apoi se adauga la faina.Se adauga si restul ingredientelor si se framanta pana aluatul se desprind de pe peretii vasului(la mine face robotul toata smecheria).Se lasa la crescut cam o ora,sau pana isi dubleaza volumul.

Aluatul se intinde cu sucitoarea si se taie cu un inel sau cu un pahar viitoarele gogosi.

Gogosile se prajesc in mult ulei incins,iar mai apoi se dau prin zahar pudra(optional puteti amesteca zaharul pudra si cu vanilie sau zahar vanilat



Si gaura,fara de care mie nu-mi plac gogosile. Soacra-mea o zis o data ca nu a fost buna faina ca mi-au ramas cu gaura gogosile = .Acum s-a obisnuit cu gogosile mele




*-in loc de lingura de zahar si de plicul de zahar vanilat,eu am folosit la aluat doua linguri de zahar vanilat de mine

*-le puteti umple daca vreti cu marmelada,crema de ciocolata(a se vedea gaura incapatoare :lol: )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen