Mittwoch, 6. April 2011

Prajitura cu pere

Pentru aluat avem nevoie de:

-250 g faina

-o lingurita(8 g ) cu praf de copt

-150 g unt

-75 g zahar

-1 ou

Pt umplutura:

-1 doza mare de compot de pere

-1 budinca vanilie

-400 ml zeama din compotul de pere(eu atata am avut)

Pentru ultimul strat:

-3 albusuri

-3 galbenusuri(sau 3 oua )

-75 g zahar(eu am folosit zahar pudra)

-200 g smantana(din aia groasa,nu lichida;eu am avut Schmand)

-eventual putin quark(eu am facut fara,ca nu am avut)

1.Eu am pus toate ingredientele pentru aluat in vasul de la robot,si l-am lasat sa-si faca treaba(robotul).Aluatul a iesit foarte fin si usor de lucrat. Budinca se prepara cu zeama din compot in loc de lapte.Perele se taie felii. Se intinde aluatul si se pune intr-o tava cu hartie pentru copt.Deasupra se pun perele.

2.Peste pere se pune budinca asa calda

3.Se da la cuptor la temperatura de 175°C,pentru aproximativ 35 minute(asa scrie in reteta).

4.Intre timp pregatim crema pt ultimul strat.Se bat albusurile spuma.Galbenusurile se mixeaza impreuna cu zaharul pudra si se adauga la compozitia de albusuri,dupa care adaugam si smantana.Eu am pus si putina scortisoara.

5.Dupa cele apr. 35 minute(la mine a durat mai putin,numai vreo 20),scoatem prajitura din cuptor si turnam deasupra compozitia de oua.

6.Se mai coace inca 35 minute(asa spune reteta).La mine dupa vreo 20 de minute era deja maronie,asa ca am scos-o din cuptor.





Reteta o am de la cumnata-mea care o are si ea de la o colega.

2 Kommentare:

  1. Cred ca am facut-o de 10 ori, cu pere, cu ananas, cu visine.E prajitura preferata, inca n-am intalnit pe nimeni sa nu-mi placa si sa nu-mi ceara reteta!

    AntwortenLöschen
  2. Ma bucur tare mult!Si noua ne place si nu s-a intamplat niciodata sa dau gres cu ea.Te pup si te mai astept pe la mine :)

    AntwortenLöschen