Dienstag, 1. November 2011

CHEC CU LICHIOR DE OUA-din seria "Retete vechi"

Am avut candva o reteta de chec cu lichior de oua,dar am pierdut-o.Am mai gasit cateva retete in net,dar nici una mi-a placut cum suna,pana am ajuns la asta,care e apropiata cu cea pe care am avut-o eu.
Va scriu reteta initiala cum am facut si eu ,de altfel,si la sfarsit o sa spun cum voi face data viitoare,modificari etc.

Ingrediente:

-200 g margarina
-180 g zahar
-100 g fulgi de ciocolata
-250 g faina
-4 oua
-1 pliculet de zahar vanilat
-150 ml lichior de oua(reteta spunea o cana mica)
-1 pliculet de praf de copt

Albusurile se freaca un pic cu zaharul si zaharul vanilat,dar nu trebuie neaparat sa stea bat,galbenusurile se mixeaza cu margarina,dupa care se adauga albusurilor,si se mixeaza bine.Se pune si lichiorul de oua,dar sa nu va speriati daca arata un pic branzalit,ca nu are nimic,isi revine dupa cateva mixari.
Se adauga si faina si praful de copt,iar la sfarsit fulgii de ciocolata.
Se unge o tava cu margarina si se tapeteaza cu faina,se pune compozitia si se da in cuptorul incins dinainte la 165°C,pentru ca. o ora.





Aici am facut o portie jumate si i-am dus in Romania.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen